Jumaat lepas i balik lmbt drp biase sbb uruskan event utk hari esoknye..Actually lepas keje plan nak amik cupcake trus..tp hp bateri kong plak..terpakse blik rmh...caj bateri kejap..balik tu die call, x pnah2 call ptg2..cam tau2 plak nak kuar..huhu..Lpas maghrib terus cabut pi Sg Long amik cupcake, luckily aku x sesat..phewww~~
Balik2 rmh, dlm 9.30 die call tbe2..Aik tadi ckp nak uruskan function..Die call tp nk xnak je ckp..I pn pkir pe la yg x kena tp x larat nak pkir sbb i btol2 penat sgt & esok nak bgn pagi sbb ade event..I ckp br nak tdo, trus die cam majuk..I pun dah x larat off hp,nanges skit & tdo..I nanges sbb nape die mcm x phm ape yg i nak buat & keep pushing me..tp i xle salahkan die sbb die xtau ape2 menyebbkan curiousity die membuak2.. u know, curiousity kills the cat..haha..xkan nak bgtau hal sebenarkan walhal nak buat surprise katekan..otherwise, it's no longer a suprise anymore..sorry syg, i have to do this..hehe..see..how strong his instinct was..
Hari sabtu mlm pon camtu gak..keep on asking me where we'll going tomorrow..haha..kelakar sgt..last2 i dah mls..ahad tu i cover je hadiah & cuppies dgn belon2..soh die dok sit blkg & dok diam2..tp die sebok kemas belon tu & nmpkla hadiah & cuppies tu..pastu senyum2 simpul..ok..gotcha!!!pastu bw die gi tasik permaisuri,mkn kek..then mkn pizza..just a simple celebration yet memorable & kelaka!!haha..
HAPPY BIRTHDAY SAYANG...
MAY HAPPINESS & SUCCESS SURROUND YOU...
WISH U A LONG LIVE
last but not least..presenting birthday video yg dah kantoi jugak ;p




No comments:
Post a Comment